2014. május 7., szerda

Új társak

Alex:

- Hogy mi?! Annabeth és Irma nem jön a küldetésre?
- Iza - javított ki Kheiron.
- Részletkérdés - legyintettem.
- Annabeth nem akarta Izabellát egyből a mélyvízbe dobni.
- Jó, értem. Ez még nem is baj, hogy ő nem jön. De Annabeth miért marad itt? - csattantam fel idegesen.
- Azért, mert ő gondoskodik Izáról. Ráadásul a szülei azt se tudják, hogy hol van, és mi van vele.
- És mégis akkor kiket vigyek magammal? - húztam fel egyik szemöldököm.
- Már szóltam Abbynek és Deenek - szólt kissé feszengve.
- Dee? - kérdeztem flegmán.
- Igen.
- Mármint a Demeter lány? - dühömet visszafojtva kérdeztem rá.
- Persze, ki más lenne?
- Hm. Nagyszerű - mosolyodtam el gonoszul.
- Ezt a mosolyt nagyon jól ismerem. De kérlek téged, hogy ne öld meg, akármennyire is utálod - oktatott ki.
- Nyugalom Kheiron. Megölni nem terveztem - „nyugtattam” meg.
- Ettől a kijelentésedtől miért nem nyugodtam meg?!
- Nem tudom - vágtam rá úgy, mint egy kisangyal.
- Áh, itt is vannak - nézett az érkezők felé.
- Jó reggelt! Vagy inkább hajnalt - mondta álmosan Dee.
- Miért kell ilyen korán indulnunk? - kérdezte Abby, félig csukott szemmel.
- Fogalmam sincs, de... - kezdte Dee, de közbevágtam.
- Ha nem tetszik, akkor mehetsz vissza a búzamezőkre gyapotot szedni. Zabpehely zabáló.
- Én legalább egészséges kajákat eszem. Csak egy marha eszik húst hússal - „oltott” vissza.
- Szerintem meg egy madár eszik állandóan magokat - csattantam fel.
- Inkább legyek madár, mint víziló - mosolygott elégedetten.
- Víziló? Na, mindjárt olyat kapsz, hogy még az őseid is beleszédülnek! - öntött el a düh.
- Alex, Dee! Azonnal álljatok le - szólt közbe Kheiron.
- Mi ez a hangzavar? Befejeznétek? - jött egy hang a hátunk mögül.
- Fogd be! - szóltunk egyszerre. Hatalmas nagy csönd terült a táborra. Én és Dee alig kaptunk levegőt a meglepettségtől. Mivel akit leordítottunk az Mr. D volt.
- Hogy mit mondtatok? - szólalt meg elfojtott hangon Mr. D.
- Sajnáljuk uram mi csak... - kezdtem a magyarázkodást, de leintett.
- Nem érdekelnek a kifogások. Ha még egyszer ilyet merészeltek mondani nekem, akkor madárrá és szarvasmarhává változtatlak titeket. Remélem, mindenki érti, hogy ki milyen állat lesz - nézett ránk, szemében lobogó tűzzel.
- I-Igen uram - válaszoltuk kórusban.
- Helyes. Most pedig, IRÁNY A DOLGOTOKRA! - kiáltotta, majd visszament a Nagy Házba.
- Ezt jól megcsináltad - vágta a fejemhez a gyapotszedő.
- Persze, fogd rám. Hisz te egyáltalán nem vagy hibás - rázta a fejét Dee.
- ELÉG! - kiáltotta el magát Abby.
- Ezért még számolunk. Most induljunk végre - jelentettem ki, majd Kheironra néztem, aki a fejét csóválva tekintett vissza rám.
- Ja és egyébként én vízilóként is cuki lennék - nyújtottam ki a nyelvemet Dee-re.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése