2015. május 2., szombat

Még egy díj

Köszönjük szépen a díjat Dorothynak! :) 


Szabályok:
-köszönd meg a díjat
-írj magadról 6 dolgot
-válaszolj a 6 kérdésre
-tegyél fel 6 kérdést
-küld tovább


6 válasz: 

1. Mit csinálnál az alábbi szituációban: hirtelen forogni kezd veled a világ és pár pillanat leteltével a blogod világában találnád magadat. Mit tennél? Hogy viszonyulnának hozzád a karaktereid? 

Nessa: Nos, hát először is kitombolnám magam, hogy "Ez az, valóra vált az egyik álmom!" Másodszor pedig elfutnék azok a karaktereim elől akiket megöltem. És megölelgetném Willt ^^ Meg Hektort meg Calebet :D Meg úgy mindenkit. És jól viszonyulnának hozzám, mert szeretnek ők engem, hiszen én alkottam őket :3 Tudom, hogy néha csak szeretetből utálnak.
Pepii: Fognám Ryant és Willt, és mindenhova vinném őket magammal, és együtt filmeznénk, meg satöbbi, és tök jó lenne *-* Egyébként Ryan tuti bírna engem, Will talán nem, mert Will részben én vagyok - részben néhány ismerős - és így túl egyformák vagyunk, hogy bírjuk egymást. :'D
Lexy: Huh... Hát igen. Először is megnézném, hogy úgy írtam-e le mindent, ahogy kellett. Aztán körbe nézelődnék és bújkálnék a karaktereim elől. Főleg azok elől, akiknek csúnya véget szánok. XD

2. Hercegnőként/hercegként, harcosként, vándorként, vagy parasztlányként/parasztfiúként élnél egy  középkori fantasy világban? Miért?

Nessa: Harcosként. Mert én belülről is egy harcos vagyok :D
Pepii: Vándor, de leginkább ennek akkor örülnék, ha lennének szárnyaim. Szárnyakat akarok.
Lexy: Vándor, mert a való életben is csak a világot akarom látni és járni.

3. Fejezd be a mondatot: Az írás olyan, mint...

Nessa: Olyan, mint a drog :) Nem lehet vele betelni.
Pepii: A fantázia kivetítése. Ezért szeretek írni, hogy ne tartsam magamban azt, ami gondolok, de a szó nem annyira tartós, mint a leírtak.
Lexy: Egy zene. Rengeteg van belőle a világon, de az áll hozzád a legközelebb, amiben felfedezed saját magad tükrét.

4. Melyik természetfeletti képességet akarnád magadnak a legjobban? 

Nessa: Hm. Ez egy nehéz kérdés, mert nagyon sok képességet szeretnék, de csak egyet kéne mondanom. Talán a gondolatolvasást.
Pepii: Repülés, repülni akarok.
Lexy: Láthatatlanság :) nem tudom miért... - Hogy megverhess egy pantomimest! ~ Pepi

5.Ha utazhatnál a térben és időben hová mennél, miért?

Nessa: Ha utazhatnék, akkor mindenhova elmennék, mert érdekel a világ. :D
Pepii: Az elejétől a végéig végigpörgetnék mindent, kicsit amolyan Lucy-s feelingben - Keressetek rá a filmre, és nézzétek meg, érdemes.
Lexy: Mindenhova. Szépen haladnék a Tardis síkján.

6. Mi a legnagyobb külsőségi és belsőségi hibád?

Nessa: Legnagyobb külsőségi jelenleg az, hogy nagy a combom. Vagyis én annak látom :D A belsőségi meg az, hogy néha túl kedves vagyok olyanokkal akik meg se érdemelnék :))
Pepii: Külsőségit hagy ne soroljam :'D Belső tulajdonság meg, ehh, az is nagyon sok van, olyan vagyok, mint Kyub, több a rossz tulajdonságom, mint a rossz, csak a jót próbálom mutatni, belül, mélyen? Ne menjünk bele a témába...
Lexy: Külső: Magammal kapcsolatban talán egyedül a szemeimmel vagyok megbarátkozva, amúgy utálom magamat. Belső: Túl érzékeny vagyok.

6 kérdés tőlünk:

1. Mit jelent számodra a boldogság?
2. Mit csinálnál az alábbi szituációban: hirtelen forogni kezd veled a világ és pár pillanat leteltével a blogod világában találnád magadat. Mit tennél? Hogy viszonyulnának hozzád a karaktereid?  ( Igen ezt a kérdést lopom, mert ez egy rohadt jó kérdés ~ Nessa)
3. Ha tiéd lenne a világ mit tennél?
4. Hogyan jellemeznéd magad?
5. A karaktered/karaktereid közül kire hasonlítasz a legjobban? (személyiségileg)
6. Mi számít neked jobban? A külső vagy a belső?

Akiknek küldjük: 

- Mindenkinek :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése