2015. május 2., szombat

Díj Roniéktól...

Köszönjük szépen a díjat Roniéknak! :) 


Szabályok:
-köszönd meg a díjat
-írj magadról 6 dolgot
-válaszolj a 6 kérdésre
-tegyél fel 6 kérdést
-küld tovább

10 válasz: 

1. Mit értettél meg eddig az életedből?

Nessa: Hogy nem vagyok egy egyszerű eset. xD
Pepii: Nagyon, nagyon sok mindent. Jegyezzétek meg, a naivitás nem jó dolog.
Lexy: Nincs sok kedvem filozofálni, de a legnagyobb okosság az "A vasmacska a földhöz szegez, de a bizalom! Oh a bizalom oda repít, ahová csak akarjuk." És milyen igaz! Mert ha bízol valakiben, akkor szabad lehetsz.

2. Melyik jobb? Megkapni, majd elveszíteni, vagy meg sem kapni? Miért?

Nessa: Megkapni, majd elveszíteni. Mert akkor legalább mondhatod, hogy a tiéd volt.
Pepii: Meg sem kapni, és nem akarom Lexy-t ismételni xD
Lexy: Meg sem kapni. Akkor legalább nem tudod, hogy mit vesztettél.

3. Kedvenc könyv? Mi fogott meg benne?

Nessa: Sok van :D És sok minden megfogott benne :3
Pepii: Marie Lu - Legendája, leginkább a következő idézet: "Minden nap az jelenti, hogy újabb huszonnégy órányi lehetőséged van. Minden nap azt jelenti, hogy megint megtörténhet bármi. A pillanatnak élsz, és meghalhatsz egy szempillantás alatt, ezért aztán épp elég, ha egyszerre csak egy nappal törődsz."
Lexy: Rengeteg van. Általában a tartalmuk.

4. Mi inspirált arra, hogy elkezd ezt a blogot?

Nessa: Hát első sorban a  Percy Jackson könyvsorozat, de hogy pontosan mi azt én sem tudom, mert csak úgy jött.
Pepii: Öhm, nem tudom? Persze a PJO meg az, hogy nem egyedül vágok bele, és az, hogy teszteljem, mennyire tudok folytatásos sztorit írni, asszem annyira nem xD
Lexy: A kihívás, hogy ilyen környezetben még nem alkottam.

5. Miért vagy a leghálásabb az életben?

Nessa: Hogy forrófejű vagyok és hamar felállok a padlóról. De ha tehetem el se esek.
Pepii: Magáért az életért, azt hiszem.
Lexy: A leghálásabb azért, hogy oda születtem, ahova. :)

6. Mi a legnagyobb érték számodra egy barátságban?

Nessa: Azt hiszem az, ha kiállnak mellettem és őszinték.
Pepii: Hogy mellettem vannak, akkor is, ha nem is tudnak róla, hogy mennyit segítenek. Vagy, valami ilyesmi megfogalmazásban akármi.
Lexy: Az, ha akkor is megértenek, ha csak rájuk nézel és nem kell magyarázkodnod, hogy most nincs kedved semmihez, vagy éppenséggel "csináljunk valami őrültséget".

7. (Igaz, nem kérdés, de egyszer élünk.) Kérlek fejezd be a mondatot: "Bárcsak tudnák az olvasóim, 
hogy...".

Nessa: Mennyire imádjuk őket :D
Pepii: ... félek, nem tudom azt a jelentést belebújtatni az írásaimba, amit tényleg szeretnék. Mert én tényleg úgy szeretném átadni, ahogy, csak nem éppen jön össze.
Lexy: Mennyit szenvedünk Nessa terrorja miatt. ~ A szenvedés jó dolog és kell a sikerhez. Ha nem szenvedsz, nem érsz el semmit. - Nessa- ( :D Hát, igen ebbe nem akarok belekötni, mert Nessa már így is berágott rám annyira, hogy figyelembe sem vesz XD ~ Lexy)

8. Ha ma éjszaka meghalnál úgy, hogy addig már nem is kommunikálhatsz többet egyáltalán senkivel, mivel kapcsolatban sajnálnád a legjobban, hogy nem mondtad el valakinek? És miért nem mondtad el még ezt neki sosem?

Nessa: Nem szeretem az ilyen kérdéseket :D Mert sose tudok rájuk válaszolni.
Pepii: Megmondanám mindenkinek az őszinte véleményem, és azért nem mondtam el, mert ők mind nálam jóval idősebbek, tiszteletlenség lenne.
Lexy: Elmondtam volna a családomnak mindent, amit nem tudnak rólam és bocsánatot kérnék tőlük, hogy nem voltam elég jó és nem tudtam úgy élni, ahogy ők megérdemelték volna.

9. Mit jelent számodra a szabadság?

Nessa: Amikor nem szólnak bele a dolgaimba, na az szabadság.
Pepii: Amikor egy hegy tetején állsz, a szél a ruhádba kap, és szinte már olyan, mintha a világ tetején állnál.
Lexy: Mikor elutazhatsz bárhová. (pl.: motorral és/vagy repülővel + hajó *-*)

10. Van valami titkos megérzésed arról, hogy hogyan fogsz meghalni?

Nessa: Szerintem agyvérzésben ezektől a rengeteg díjtól. xDD
Pepii: Valaki egyszer leszúr az utcán, egyébként meg nem szeretnék átlagos halált, olyan 50 éves koromban tépjék ki a szívem a helyéről, és akkor azt mondhatom, hogy eleget éltem, és érezhettem, hogy milyen az, amikor kitépik a szíved a helyéről.
Lexy: Nekem tuti valami szerencsétlen halálom lesz xD pl.: Leesek egy hídról. A Dunába... (Kocsiban XDD - Pepii)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése