2015. április 7., kedd

Mert miért ne?

Én azokra a kérdésekre is válaszolni akartam, amiket colouredrealm-től kaptunk, így mivel én fasza gyerek vagyok és megtehetem, ezért a 10 "dolog" magamról helyett ezt válaszolom meg. Mert miért ne? :D

~ LEXY - én iiis *-* Pepii voltam  ... Hát akkor már én is xD ~ Nessa 





1. Kedvenc könyved és íród?

Lexy: Sosincs olyanom, hogy "kedvenc könyv, vagy író". :) Mindig az aktuális könyv :D
Pepii: Az a baj, mint Lexynél, hogy nincs olyan, hogy örök kedvenc, ha mégis, akkor az meg nem egy, hanem vagy öt könyv egyszerre. :'D Kedvenc író? Nem baj, ha én most mangakát mondok. Ishida Sui, a Tokyo Ghoul rajzolója és írója. :3
Nessa: Detto. Nincs kedvenc :D Az a könyv/manga amit éppen olvasok. 



2. Kedvenc filmed és sorozatod?

Lexy: :3 Marvel minden mennyiségben. :3 Aztán igazából MOST a Ki vagy Doki?-t nézem, ami AW *-*
Pepii: Nem vagyok valami hű, de nagy film/sorozat fan. Sokkal inkább animézek, de sorozat Misfits, film éppen most a Big Hero 6, mert cartoons are the best, anime meg jelen pillanatban Tokyo Ghoul c:
Nessa: Én is sok animét nézek, de a TVD meg a TO az jöhet. Kedvenc film meg nem igazán, az éppen aktuális film amit megnézek az a kedvenc :'D 


3. Miben hiszel? (Világvége, túlvilági élet, ateizmus, ilyesmik.)

Lexy: Én nagyon elvont vagyok, hogy szépen fogalmazzak. Mindenben hiszek.. Valamilyen szinten kell hinni mindenben, hogy élhessünk :D
Pepii: Ehm, emiatt a kérdés miatt akartam én is válaszolni ezekre. Hogy miben hiszek? Démonokban, ufókban, szellemekben, reinkarnációban, a nagy semmiben, a pokolban, a mennyekben, a különböző dimenziókban. Istenben esetleg. A bibliában egyáltalán nem.
Nessa: Én evangélikus keresztyén létemre hiszek Istenben, de hiszek a démonokban is meg a szellemekben. 

4. Ha egyetlen egy dologban életed végéig iszonyatosan tehetségessé válhatnál, milyen tehetség lenne az?

Lexy:Tehetséges? Okés, akkor Mindig olyan munkát találjak, amit szeretek és nagyon jól fizessen. :D
Pepii: Nyelvtudás vagy kifejezőkészség. A nyelvtudás mindig jól jön és szeretném ha mindenhol megértenének a világon. A kifejezőkészség pedig azért lenne tökéletes, mert szeretem a szavakat szépen használni, ha valamit ki tudd fejezni úgy, ahogy szeretnéd az fantasztikus érzés.
Nessa: Egy menő cég vezetése  és igen a nyelvtudás. :D 

5. Ha valahova el kéne költöznöd véglegesen, nem számít, mibe kerül, akkor hova költöznél?

Lexy: Elég sok ország van. Talán nem is költöznék. Utaznék... Az egész univerzumot. *-*
Pepii: Remélem az Antktartiszon egyszer lesz társadalom, mert én oda akarok menni. Sarki fény vigyázz, jövök!
Nessa: Japánba, természetesen. 

6. Mit tennél, ha valaki azt mondaná, hogy őrült vagy?

Lexy: Kezetfognék vele és gratulálnék neki, hogy rájött végre. XD
Pepii: Megköszönném, számomra ez bók. xD
Nessa: Kiröhögném és rávágnám, hogy tudom! xD 

7. Mi a kedvenc időtöltésed?

Lexy: A családommal és barátaimmal töltött idő. Olvasás, blogolás. Alvás :D
Pepii: Na, ez az, ami nincs :D Olyannal alapból nem foglalkozok, amit nem szeretek, így ez nálam egy elég tag fogalom. xD
Nessa: Olvasás, gépezés, blogolás, barátokkal lógás és xboxozás. 


8. Ha ez lenne életed utolsó napja, és azzal töltenéd el, amivel csak szeretnéd, akkor mivel töltenéd?

Lexy: Ha azzal tölteném el amivel szeretném?.. Akkor... A család az első.
Pepii: Élj úgy, mintha ez lenne az utolsó nap az életedből, hiszen Sosem tudhatod, hogy mikor halsz meg. Szerintem ha tudnám, hogy az az utolsó napom, azt ugyan úgy leélném, mint az eddigieket. Talán elmondanám a szeretteimnek, hogy szeretem őket, és bocsánatot kérnék azoktól, akiket valaha megbántottam, hogy úgy halhassak meg, hogy nem bántam meg semmit.
Nessa: A barátaimmal és szokásosan tölteném. 

9. Kóla vagy fanta?

Lexy: Fanta :3
Pepii:
Nessa: LOL Pepii üresen hagyta. Pepii fasza gyerek. Am Fanta :D 

10. Voltál/vagy szerelmes? Ha igen, milyen volt?

Lexy: Most is az vagyok. És jó :)
Pepii: Igen, és ha csalódsz a személyben, az kiábrándító... xD
Nessa: Voltam. Szar volt xD Ne legyetek szerelmesek xDD 




10 kérdés:

1. Mi/Ki ihlette a blogod témáját?

Rick Riordan könyve, a Percy Jackson.. Bár ez elég egyértelmű XD *Nem válaszolok megint, mert dettó xD - Pepii* 
Hát igen ugyan az ~ Nessa

2. Milyen színű ruhádból van a legtöbb?

Fekete... Majdnem csak fekete cuccaim vannak :D *Ide sem válaszolok megint xD - Pepii*
Dettó xDDD ~ Nessa

3. Kedvenc énekesed/bandád?

Lexy: Mindig más :D
Pepii: Most éppen System of a Down, és énekes pedig TK a Ling Tosite Siguretól
Nessa: Mindig más xD 

4. Van testvéred?

Lexy: Három is.
Pepii: Júliustól már kettő is xD
Nessa: Kettő. Sajnos. 

5. Ha bárkit választhatnál a világon, kivel alakítanál egy párt?

Lexy: Most van barátom, de ha ezt a blogot ő nem olvassa el, akkor Mattia De Sciglio! :D (Esetleg Johhny Deep)
Pepii: Meglepő módon éppen senki, de azért Gintit szívesen kiszaggatnám a Death Paradeból xD
Nessa: Logan Lerman 

6. Hány éves vagy?

Lexy: 17 :)
Pepii: 16
Nessa: 16 

7. Ki a példaképed?

Lexy: Anyukám ^_^
Pepii: A Pycho Passból Tsunemori Akane felügyelő megfelelne ennek a célnak, de nem nagyon van példaképem... Talán még Kaneki a Tokyo Ghoulból, dehát wahh xD anime karakterek ftw xD
Nessa: Én magam xD 

8. Hátizsák vagy retikül?

Lexy: Hátizsák :D Ez egyértelmű :3
Pepii: Dettó~~
Nessa: Ööö..egyik se? xD Nem szeretek magammal táskát cipelni xD De ha nagyon muszáj, akkor retikül, mert az kisebb xDD 

9. Kedvenc könyv sorozatod?

Lexy: Rengeteg van :)
Pepii: Legend-trilogy :3
Nessa: Nagyon sok van :D 

10. Mióta blogolsz?

Lexy: Több mint másfél éve
Pepii: Próbálkoztam régebben is ezzel a blog dologgal, dee rendszeresen én is másfél éve - ugyebár half -
Nessa: Öm. Igen. Jah. Másfél éve. xD 


Akiknek továbbküldjük: 

Mindenkinek. Aki akarja kitölti :) Lehet vinni. 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése