2015. január 15., csütörtök

A szkafanderes űrhajós

Ray:

Annyira szépet álmodtam. Abbyvel voltam, és átölelve feküdtünk együtt a homokban, majd bevallottam neki, hogy mennyire szeretem. Milyen kár, hogy ez csak egy álom volt… - fordultam az oldalamra, mire meglepetten észleltem, hogy rohadtul nem az ágyamban vagyok. Mi a franc?! Ez… homok?
- Ó, hát felébredtél? – kérdezte egy ismerős hang.
- Abby? Mit keresek én itt? És mégis miért? Azt kérdeztem már, hogy mit keresek itt?
- Hahaha – nevetett fel jókedvűen. Istenem ez a nevetés. Hallani akarom még naaaaaaaaaagyon sokáig. – Igen én vagyok.  Nem képzelődsz. És részeg voltál, de szerintem nagyon aranyos. Mellesleg elaludtál itt a homokban, így itt aludtam veled én is.
- Most, hogy mondod, valami rémlik.
- Segítsek egy kicsit? – húzta fel a szemöldökét csábítóan.
- Nem. Mindjárt felidézek valamit. – És akkor eszembe jutott. – Hektor.
- Talált süllyedt.
- Ha találkozok vele, megölöm – sóhajtottam fáradtan.
- Előbb szerintem zuhanyozzunk le.
- Ez egy nagyon jó ötlet –bólogattam elismerően.
- Ühüm. Mit szólnál hozzá, ha együtt tennénk? – jelentette ki mosolyra húzva a száját. Ettől a kijelentéstől kissé hátrahőköltem.
- De, ha nem akarod…
- Erről szó sincs! – húztam magamhoz közel. – Csak megleptél. De akarom.

A romantikus, és frissítő zuhanyzás után, elmentem a Nagy Házba, hogy megnézzem mi a helyzet. Amint beléptem, eléggé vicces látvány fogadott. Xavier a Hermész bungalóból, félmesztelenül feküdt a kanapén… egy lavórral a fején. Mellette a földön pedig Kurt feküdt.
- Ébresztő hétalvók. Ideje lenne, egy kicsit takarítani nem gondoljátok?
- Nem – jött a válasz nyögve.
- Hagyjál már Ray! Buli vaaaan! – kiáltott Xavier a lavór alól.
- Én hagylak haver. De csak emlékeztetnélek rá, hogy valami van az arcodon. Vagy inkább az egész fejeden.
- Tudom. Űrhajós vagyok. Nem látod? Ez a szkafanderem – kezdett el hadonászni össze-vissza a kezével, miközben magyarázott.
- Mégis mennyit ittatok tegnap este, hogy még mindig így ki vagytok ütve?
- Miért? Ennyire látszik? – kérdezte Kurt kissé nevetve.
- Áh, nem dehogy. És mielőtt megkérdeznétek, ez irónia volt.
- Az kicsoda?
- Hagyjuk inkább. Aludjatok vissza – legyintettem a fejemet rázva, majd oldalra pillantottam, és egyszerűen nem hittem a szememnek. - Ezt mind ti ittátok meg? 
- Mi? … Ja, nem. Csak a felét.
- Valahogy nem tudok hinni nektek. – motyogtam az orrom alá. – Hektort láttátok?
- Hát az időérzékem az nem valami jó most,de valamikor felment Rinával. És az óta még nem jöttek le.
- Hm. Ez érdekes.
- Engem keresel? – lépkedett le a lépcsőn az emlegetett szamár. – Nem tudsz élni szerény személyem nélkül?
- Életem egyik legboldogabb perce lenne, ha egyszer végre nem szállnál el magadtól.
- Az soha nem fog megtörténni.
- Sejtettem –forgattam meg a szemeimet.
- Hé, fiúk! – rontott be Alex mérgesen. Ez már rosszul kezdődik. – Most azonnal szedjétek össze a puccos seggeteket, és rakjatok rendet,de rohadt gyorsan!
- Alex ne máááár- nyávogták Xavék.
- Pofán váglak! – vágta hozzá Alex.
- Ne idegeskedj, csak nyugodj meg.
-  Te, én halál nyugodtan is pofán tudlak vágni … - válaszolt Alex fapofával.
- Oltáááááááás! – kiáltotta be Hektor.
- Vigyázz a szádra Hektor. Nehogy kapj egy injekciós tűt a válladba – mosolyodott el gonoszan.
- Miért vagy ilyen gonosz?
- Te kiabáltad azt, hogy oltás. Azt hittem, hogy azt kérsz – kacsintott önelégülten.
- Na jó. Oké. Fejezzétek be - állítottam le őket.
- Ő kezdte – mutatott Hektor Alexre, mint egy óvodás.
- Hát persze kisfiam – válaszoltam nyugodtan.
- Anyuu! Te most nem hiszel nekem?
- Hagyj  gondolkozzam. Hmm… nem – nevettem fel.
- Mindketten gonoszak vagytok – tette keresztbe a karját, majd sértődötten kivonult.
- Túlságosan beleélte magát a szerepébe nem? – kérdeztem Alextől kissé meglepetten.
- Hidd el, nem vagy kíváncsi a válaszomra. – Hát lehet,hogy tényleg nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése