2014. december 24., szerda

Válaszok a díjra Pepitől...

Éppen egy kicsit türelmemet vesztett vagyok, és egyébként nem értem, hogy miért kell külön-külön megcsinálnunk, de azért;
Nagyon szépen köszönöm a díjat Doloresnek! :3




Szabályok: 

- Köszönd meg a díjat annak akitől kaptad!
- Írj tíz dolgot magadról!
- Válaszolj a tíz kérdésre!
- Írj tíz kérdést!
- Küld tovább tíz embernek. 

Remélem senki nem haragszik meg, hogyha az utolsó kettőt én kihagyom, elég lesz Nessa és Lexy továbbküldése.



10 dolog magamról:

1. Türelmetlen vagyok, de nagyon, főleg most.
2. Ha egyszer én azt mondom, hogy úgy lesz, akkor az úgy is lesz, a kérdés csak az, hogy mikor?
3. Kocka, kocka, kocka. Vagyis, mondhatnám, hogy gamer, de senki sem hinné el, hogy van közte különbség, pedig bizony, hogy van.
4. Szeretek random angolul dumálni, because why the heck not?
5. Nem néznétek ki belőlem, de imádom a metált.
6. Végtelenül lusta vagyok, de ha valamit meg kell csinálni, akkor azt meg kell csinálni.
7. Imádom a kék szemeket.
8. Kaptam egy saját szennyest karácsonyra, és igen, nagyon örültem neki.- És ez most tényleg nem cinizmus.
9. Rengeteg ihletem mostanában, csak egyszerűen nincs kedvem papírra, vagy éppen képernyőre vetni a gondolataimat, valaki igazán feltalálhatná már a varázsceruzát.
10. Képes vagyok bőgni, tulajdonképpen bármin, boldog, szomorú és egyéb dolgokon is, néha meg csak úgy rám jön.


Dolores kérdései: 

1. Mennyi időt szánsz a blogod írására?
Nos, két blogot írok összesen, és arra annyira sokat nem, hogy őszinte legyek, ellenben minden más sztorimra, amiből soha nem lesz blog, de még csak kész sztori sem, nagyon sok időt tudok szánni.

2. Gondoltál-e már arra,hogy könyvet jelentess meg?
Persze, és magamhoz hűen egy slash lenne az első könyvem. Méghozzá azalatt a kulcsszó alatt, hogy "édes hármas".

3. Mi lenne a három kívánságod az aranyhaltól? 
Most igazából mondhatnám azt, hogy világbéke, vagy mindenki legyen boldog és egészséges, de egyetlen egy probléma van ezzel. Nem vall rám. Most lehet, hogy önzőnek fogtok titulálni, de higgyétek el, hogy nagyon sokan kérnének olyan dolgokat, ami csak nekik jó.
 - Az első, hogy tudjak repülni, vagy madárrá változni, de mindenképp szeretnék repülni, és érezni azt a szabadságot, mert biztos, hogy szabad érzés lehet.
 - A második, hogy legyen pénzem. A pénz nem boldogít, ellenben utazgatnék, lenne egy jó gépem, és nem nagyon látom a hátrányait, pedig biztosan tudnátok nekem olyat mondani.
 - Végül a harmadik az, hogy ne legyen szükségem alvásra. Túl sok időt vesz el egy ember életéből az alvással töltött idő, és értem én, hogy fontos meg kell, csak bár ne lenne rá sohasem szükség.

4. Mióta érzel késztetést az írásra?
Egészen kicsi korom óta, és főleg azóta amióta kitaláltam az első karakterem, aki Stefanie Starling névre hallgat, rózsaszín vállig érő haja van, iskolai egyenruhája, és nem utolsósorban egy szuperhős. Őt nagyjából nyolc-tíz évesen találhattam ki, de előtt is foglalkoztatott a dolog. A versírással is próbálkoztam, de az annyira nem az én világom.

5. Kedvenc blogod?
Ezt a blogot nemrég küldte el egyik kedves barátnőm - igazából még nyár felé lehetett, de az annyira nem volt rég - és egyből megszerettem ezt a blogot. Nagyon sok olyan témában ír a szerkesztő, ami engem is érdekel (pl. Hetalia, Így neveld a sárkányod, Végzet ereklyéi sorozat, South Park) így nem is volt nehéz beleszeretni az írásaiba. Nem mellesleg nagyon gyakran slashek is találhatóak meg az oldalon, így nem csoda, hogy oda és vissza vagyok érte.


6. Cica vagy kutya?
Kutya

7. Ha visszamehetnél az időben,hol élnél szívesen?
A viktoriánus Angliába, nekem ott tökéletes lenne.

8. Hol élnél legszívesebben a világon?
Amerikában, vagy esetleg valamelyik északi országban. Izland is tökéletes lenne számomra, Norvégia főleg.

9. Mi leszel,ha nagy leszel?
A melegek jogaiért fogok küzdeni, mint hetero! Komolyra fordítva a szót szeretnék a médiában elhelyezkedni, esetleg egy rádiónál, mert tök szívesen lennék benne ilyen reggeli talk-showkban. Vagy youtube commentary-val foglalkozni. Bár mostanában már sokan vannak, és addigra lehet, hogy nem is lesz ennyire népszerű.

10. Mit szeretsz a kedvenc évszakodban?
Hogy nincs se hideg, se meleg, és hogy egy tökéletes köztes állapot. És most nem a tavaszról beszélek, mert azt ki nem állhatom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése