2014. december 23., kedd

Válaszok a díjra Lexy-től! :D

Köszönöm Lola! :D







Szabályok:
- Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
- Írj tíz dolgot magadról!
- Válaszolj tíz kérdésre!
- Írj tíz kérdést!
- Küldd tovább tíz embernek!



10 dolog magamról:

1. Imádom a focit!
2. Nekem 365 nap karácsony! XD
3. Néha előjönnek ilyen... Khm... Pszichopata hajlamaim. :D
4. Szeretem a tesóimat, bár rengeteget csesztetem őket! :)
5. Vannak olyan barátaim, akikért ölni tudnék!
6. Régen régész akartam lenni. :3
7. Reménytelenül várom a nagy Ő-t!
8. Mindig más színű a hajam! :D
9. Van tetoválásom.
10. Imádom Michael Jacksont! *-*



Kérdések:


1. Mennyi időt szánsz a blogod írására?

Melyikre? :D Mert igazából nekem csak úgy jön az ikhlet! :D

2. Gondoltál-e már arra, hogy könyvet jelentess meg?

Nem, de nem is írok olyan jól, hogy egyszer megjelenjen egy könyvem! :3

3. Mi lenne a három kívánságod az aranyhaltól?

1. Legyen béke a világban.
2. Beszélhessek egy régen elhunyt ismerősömmel.
3. Legyen még kívánságom! :D

4. Mióta érzel késztetést az írásra?

Mióta?... Jó kérdés... Talán... A Harry Potter filmek megnézése után jöttem rá, hogy ezeket lehet folytatni! :D

5. Kedvenc blogod?

Forza Milan!!!! *--* <3

6. Cica vagy kutya?

Cica! De csakis hófehér! :) Vagy fekete... :3 Kutyából pedig vagy Dalmata, vagy...

7. Ha visszamehetnél az időben, hol élnél szívesen?

Hűűűűűűűűhaaaaaa.... Talán... Az ókori Róma! *-* Vagy... A földrajzi felfedezések! <3 Áh... Nehéz kérdés! XD

8. Hol élnél legszívesebben a világon?
Milánó, vagy Finnország! XD Tudom, üti egymást a kettő. Bár én nem akarok valahol élni! :D Én utani akarok! *-*

9. Mi leszel ha nagy leszel?
Még nem tudom, bár rengeteget gondolkozok rajta! :/

10. Mit szeretsz a kedvenc évszakodban?

Az, hogy hideg van és hamar sötétedik! *-* I <3 winter!

Az én kérdéseim:

1. Mi a kedvenc ünneped?
2. Szereted a focit?
3. Milyen témában olvasol szívesen?
4. Szereted a dinókat? *-*
5. Mi az álmod?
6. Van testvéred?
7. Mi a kedvenc filmed?
8. Kedvenc blog?/Fanfiction?
9. Láttad már a Hobbit 3-at? :D
10. Mozi vagy otthon ülős tévézés? :D

AKINEK TOVÁBBKÜLDÖM:
- soul knitter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése