2014. december 24., szerda

Amikor Nessa belejön a díj válaszolásokba :D

Köszönöm a díjat Roninak és Lexynek! :3



Szabályok: 

- Köszönd meg a díjat annak akitől kaptad!
- Írj tíz dolgot magadról!
- Válaszolj a tíz kérdésre!
- Írj tíz kérdést!
- Küld tovább tíz blognak. (Nem kötelező a tíz)

10 dolog magamról:

1. Nagyon akaratos vagyok. Amit elhatározok az úgy van, úgy lesz és meg is kapom.
2. Lány létemre eléggé fiús természetű vagyok.
3. És harcias :D
4. Szeretek xbox játékokon játszani.
5. Szeretek a Call of Dutyval játszani :3
6. Szeretem a rapp zenét. De bármit meghallgatok.
7. Szeretek olvasni és írni.
8. Két éves voltam amikor először ültem lovon. Azóta lovagolok,de csak nyáron van rá időm.
9. Egy rendkívül egoista személyiség vagyok.
10. Nem tudom mit írhatnék ide :D Szóval: Valami :P

Roni és Lexy kérdései:

1. Mivel jellemeznéd magad? 
Őrült, egoista,barátságos :D

2. Van testvéred?
Van. Kettő is.

3.Mi a kedvenc karácsonyi filmed?
A Grincs :3

4. Milyen színű a szemed/hajad?
Barna :D Igen mindkettő.

5. Van tetoválásod?
Nincs,de szeretnék. :)

6. Milyen telód van?
Nokia Lumia 530

7. Mi a horoszkópod? Mennyire illik rád a jellemzése? 
Oroszlán. És a jellemzése eléggé illik rám,de nem nagyon hiszek abban amiket előre úgymond "megjósol". Az sose válik be :3

8. Melyik a kedvenc karácsonyi dalod? (Linket!) 
Pintér Béla- Gyere el a jászolhoz

9. Milyen kapcsolatot ápolsz a szeretteiddel/családoddal? 
Mondhatni,hogy egész jót :) Persze vannak viták,de azok mindenkinél :3

10. Hull a pelyhes fehér hó,nem jut eszembe több kérdés télapó! xD
Oké :D xD





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése