2014. november 12., szerda

„I think I’m ready now”

Hektor:

   Ez a buli valami eszméletlen. Én azt mondom, hogy nagyon jó ötlet volt. Király zenék, minőségi italok és Rina. Hmm... Rina az én kis tűzből pattant kiscicám. A múltkori randink elég jól sikerült. Sőt, nagyon jól. De most nem nosztalgiázok, kéne valami bulisat csinálni.
 - Oh, Raaay - szóltam oda neki dalolva.
 - Ez már rosszul kezdődik. 
 - Ne legyél már vészmadár. - Tettem a kezemet a vállára. - Igyunk valamit együtt.
 - Nem lehet, haver. Meg kell keresnem Abbyt. 
 - Majd megkeresed. Tessék, fenékig! - Nyomtam a kezébe a poharat, amiben Jack Daniels volt. 
 - Na, jó ezt megiszom, de aztán megyek a dolgomra. - Hát, ha te ezt megiszod, akkor még többet fogsz kérni - gondoltam magamban kárörvendve.
 - Hm, wáó - mondta ki, miután megitta és a nyelvével még ízlelgette a whisky ízét. - Ebből kérek még. 
 - Tudtam, hogy ezt fogod mondani - mosolyodtam el önelégülten. Ez így ment körülbelül fél órán keresztül. Egy rohadt nagy előrelátó vagyok, nincs mese. 
 - Most már, tényleg mennem kell. - Jelentette ki kissé kábultan és a tó felé vette az irányt. 
 - Hé, állj! Várjál már! Részegen nem jó egyedül sétálgatni.
 - Nem baj. Mázlista vagyok, nem emlékszel? - Kacsintott egyet, majd otthagyott.
 - De. Emlékszem. - Kiáltottam még utána röhögve. - Csak, ha be vagy rúgva, akkor elúszik a szerencséd - tettem hozzá még halkan.
 - Skacok! Ki akar, felelsz vagy merszezni? - kiáltotta Quinn a Hermész bungalóból.
 - Én benne vagyok! - Tettem fel a kezemet.
 - Én is - hangzott el egy válasz. Az ismerős hang irányába fordítottam a fejemet. Rina volt az. Még mindig elolvadok, ha meglátom. Rajtunk kívül még Marcus és Félix is csatlakozott hozzánk, majd később beesett a két jómadár David és Tom. Így játszottunk heten. 
 - Marcus. Felelsz vagy mersz? - kérdezte David.
 - Merek - sóhajtotta.
 - Menj oda ahhoz a szőkéhez és smárold le.
 - Ennyi? Sima ügy lesz. - Tápászkodott fel a földről, majd elindult a szőke hajú lány felé. 
 - Ezt figyeld tesó, tényleg megcsinálta! - Rángatta Tom Davidet. 
 - Menő vagy - kacsintottak mindketten a visszatért Marcusra. 
 - Tudom, nem kell mondani.
 - Hahh... kis egoista - jegyeztem meg.
 - Pont te beszélsz Hektor? - háborodott fel Quinn.
 - Jah. Pont ÉN beszélek. Én tökéletes vagyok, nem egoista. 
 - Mi lenne, ha inkább haladnánk tovább? Kijön? - szólt közbe Rina. 
 - Te! - Vágtam rá egyből.
 - Oké - rántotta meg a vállát és megpörgette az üveget. Na vajon kinél állt meg? Na kinél? Hát persze, hogy nálam.
 - Hektor. Felelsz vagy mersz? 
 - Felelek - néztem a szemébe mélyen.
 - Jól van. Kivel csókolóztál utoljára? 
 - Zorallal - jelentettem ki könnyedén.
 - Zorall? - Lepődött meg. - De ez mégis hogy történt?
 - Igen. Ugyan ezt játszottuk és hát mertem.
 - Erre emlékszem - fakadt ki Tomból a röhögés. - Z-t le kellett fogni. Vicces egy nap volt. - Bámult a semmibe, mintha valamire emlékezne abból a napból.
 - Az volt. Na, emberek én kiszállok. Még van egy elintézni valóm. Rina velem tartanál? Szeretnék neked valamit mondani - néztem a lányra.
 - Jó, veled megyek. - Vont vállat és felkelt a helyéről.
  Elköszöntünk a srácoktól és felmentünk az emeletre. Reményeim szerint ott senki se zavarhatja meg a beszélgetésünket. És igazam is lett. Az emeletre felhallatszott Britney Spears, Toxic című száma.
 - Mit akartál mondani? - nézett rám várakozóan.
 - A kérdésedre a választ nem tudtam befejezni. - Mondtam szinte suttogva és közelebb léptem hozzá majd... megcsókoltam. Mi? Basszus, basszus, basszus! ÉN megcsókoltam! Nem vagyok normális. Tuti nem vagyok százas! Ezt nem hiszem el, mekkora egy idióta vagy Hektor! Most igazán büszke lehetsz magadra, letámadod őt, mint egy...
 - Most már te vagy az utolsó - ejtettem ki önkéntelenül a szavakat.
- „I think I’m ready now.” * - szólalt meg Britney.


* „ I think I’m ready now” =„ Azt hiszem, már készen állok."

12 megjegyzés:

  1. imádolom *-*

    minél hamarabb írjátok meg a következőt! °_°

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszünk majd ;) :D És köszönöm, örülök,hogy tetszik ^^

      Törlés
  2. Nessa, Nessa, Nessa, én ezt csak most vettem észre, és mire ezt elolvasod suliba már pattogtam neked, hogy mennyire imádtam a fejezetet. Bár lehet, hogy elfelejtem, tök mindegy xD Nagyon jó lett ;wwww; most mennem kell és nekem is Rina x Hektort írni, mert iszonyat édesek C: xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ^^ és igen pattogtál nekem :3 Köszönöm még egyszer :D Tökre örülök,hogy neked is tetszik :3 És igen nagyon cukik, én is szeretem őket :D :33 *-*

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Ez Lexytől függ. Mivel most ő következik. :3 De ígérem,hogy rászólok :D

      Törlés
  4. elkérhetem az e-mail címeket?Szeretnék egy képet küldeni nektek vagy ha elég elküldöm az egyikőtöknek és ő megmutatja a többieknek.szól válasszatok...én várom!

    VálaszTörlés