2014. augusztus 26., kedd

Díj, vagy mi...

Hogy ne csak így hülyén nézzen ki az egész, és mondhassa azt bárki is, hogy ez így mi a franc, írnék pár szót. Először is, nem tudom, hogy ezt mennyire lehet díjnak hívni, én inkább egy memének mondanám, de ez most éppen körbevándorol a blogspoton, és Olivyblack-től mi is megkaptuk. Mivel hárman vagyunk gondoltuk nem csak az egyikünk tölti ki, hanem mindhárman leírjuk a kérdésekre a választ, meg a tizenegy tényt. A kérdéseket közösen beszéljük meg, és aki szeretné az viheti tovább, nyugodtan töltsétek ki ti is. Akkor vágjunk is bele.
Pepii


Első pont, 11 darab tény rólunk:

Darkness: 

1. Én egy nagyon egoista személyiség vagyok. De belülről egy nagyon kedves emberi lény. :D
2. 16 éves vagyok.
3. Ha valaki megsért, akkor annak a személynek már harangoztak :3 Igen kissé agresszív is vagyok,de ez csak részletkérdés.
4. Ha azt mondják,hogy " Úgy sem tudod megtenni", csak azért is megteszem ;)
5. Szeretem az extrém sportokat. Alig várom, hogy betöltsem a 18-at és elmehessek bungee jumpingozni. Emellett szeretek íjászkodni is, de a fegyverek jobban vonzanak szóval Paintball az minden féle képen jöhet :D
6. Nagyon szeretem a Kalandparkokat.
7. Nyaranta lovagolok. Sajnos csak akkor van rá időm. Egyébként már 2 éves korom óta űzöm.
8. Van egy "furcsa" szokásom. Miután megettem a jégkrémet, imádom a pálcikát rágcsálni :D
9. Sok becenevem van. Az évek során elég sok mindenkitől kaptam. A legtöbb nyelvbotlásból származik vagy facebook elírásból. xD
10. Melírozni szoktam a hajam.
11. Nem tudok úgy lefeküdni aludni, hogy ne mossam meg a fogam :D Komolyan.

Pepii:

1. Nem szeretem a fluffot, kivéve ha slash. Az mindig jöhet.
2. Nyaranta, szünetekben és hétvégente bagoly üzemmódra váltok, és ha esetleg elkezd világosodni, hiába mondtam már el minden egyes alkalommal, hogy utálok világosban aludni, mindig megemlítem.
3. Állítólag nem szeretem az elektronikus zenét, ezt ne higgyétek el nekem sosem.
4. Egyesek szerint titokzatos vagyok, szerintem csak nem akarok másokat untatni a gondjaimmal.
5. Határozottan döntésképtelen vagyok.
6. Ha megkérdezed, hogy mi a kedvenc zeném, színem, állatom vagy számom nem tudok határozott választ adni.
7. Minél többet nyaggatnak valamivel, annál inkább nincs hozzá kedvem.
8. Eléggé gyakran vagyok alkalmi süket.
9. Azt mondják, hogy túl sokat gépezek, szerintem csak ők nem gépeznek eleget.
10. Túlzottan ragaszkodom a barátaimhoz, főleg azokhoz, akik messze laknak tőlem.
11. 14'-es Tavaszi con óta vágyok egy olyan pólóra, hogy " I think he's gay ->"

Lexy:

1. Én vagyok a legidősebb a "csapatban". 17 vagyok :D
2. Imádom, ha kitűnök a tömgeből és ezt általában a színes hajammal teszem meg.
3. Maximalista vagyok! :D
4. Szeretem, ha valami egyedi és/vagy kézzel készült.
5. Tündérmeséken élek és vagy gépezek vagy olvasok.
6. Szeretek rajzolni és állítólag tudok is... O.o
7. Focimániás vagyok. Imádom nézni, de sajnos focizni nem tudok.
8. Van két tetkóm. (Egy Death Note-s "L" és még két Harry Potter szöveg.
9. Ha valamire rákattanok, legyen az film, sorozat, zene, anime vagy könyv nem tudok leállni vele. Általában kényszerítenem kell magam.
10. Szeretném egyszer bejárni a világot. :)
11. Eléggé jól átlátom a nehéz helyzeteket... Általában nem vagyok forró fejű.


Második pont, a kérdések Olivytől: 


1. Yaoi vagy Yuri?  

Darkness: Természetesen a Yaoi :D
Pepii: Olivy, drágám, erre te magad is tudod a választ, persze, hogy yaoi.
Lexy: Yaoi! XD

2. Kedvenc könyv?

Darkness: Fhú nagyon sok van. De pl. J.R.Ward - Fekete Tőr Testvériség, Rick Riordan- Percy Jackson és az Olimposziak, Spirit Bliss- Démoni érintés.
Pepii: Marie Lu - Legend trilógia
Lexy: Én úgy vagyok vele: Ha mondok egy kedvenc könyvet, akkor a többi megsértődik... :3 Ezért inkább úgy írom, hogy Fantsy minden mennyiségben! :D

3. Mi tud nagyon kiborítani?

Darkness: Legelső sorban az, hogy ha Pepiiék nem írnak fejezetet. Meg, ha nem az van amit én akarok és ha a húgom hozzányúl a dolgaimhoz. Ezek nagyon kitudnak borítani. Nah meg persze az, ha rossz jegyet kapok.
Pepii: Ha LoL közben laggolok, de az nagyon.
Lexy: Ha bántanak vagy megvádolnak valaki olyat, akit szeretek. :3 Na meg persze a két öcsém is ki tud borítnani... -_-

4. Valami idióta fóbia?

Darkness: Pókfóbiám van. Gusztustalan egy jószágok. 
Pepii: Idióta fóbia? Ehh, meggyőződésem, hogy a sötétben démonok járkálnak, valamint az injekciók igencsak kitudnak készíteni.
Lexy: Tű. Utálom, ha közelítenek vele felém... (Igen van tetkóm... Igen nem néztem oda! XD)

5. Kedvenc shiped?

Darkness: . JeanMarco *-* és Yatori :3
Pepii: Legkedvencebb? Muszáj? Miért csinálod ezt velem? De legyen UsCan.
Lexy: Kyuro! XD És... Malec *-*

6. Esetleg top 3 NoTP? c:

Darkness: Hijikata x Chizuru , Mikasa x Jean  és Ymir x Christa
Pepii: A top1 az határozottan a RivaMika, aztán persze jön a Rivetra és Eremika. Na igen, Levi csak az enyém és Erené lehet, Eren meg csak Levié. Egyébként ez megint egy olyan kérdés, amire tudod a választ.
Lexy: Romione, IchigoXRukia és JeanMarco (<- ebbe itt muszáj belekontárkodnom, wat. just. wat. *Pepii*)

7. Van(nak) OC-(i)d original character? Ha igen, írsz pár sort róla/róluk? Ok, ha nagyon sok van, csak a kedvenceidről, maybe, akiről szeretnél. ^^

Darkness: Több van, de én csak kettőt mutatok be. Alex és Jake. Ők ketten a kedvenceim, teljesen olyanok, mint a Yin és Yang. Alex agresszív és forrófejű míg Jake egy teljesen nyugodt, többször átgondolós személyiség. Bár vannak nála is kivételes napok. :) Egyébként Alex személyisége az én szerény személyem. Jakeé pedig egy olyan énem, ami nagyon-nagyon ritkán jön elő :D
Pepii: Van, szám szerint 44 és fél, plusz-mínusz néhányan, mert csak négy PJO karakter van benne, és az egyelőre készülőfélben lévő Tokyo Ghoul, és Fülöp-szigetek OC-m még nincs kész. Egyébként itt jön elő még a döntésképtelenségem, mert nem tudom eldönteni, hogy Kolos, Tyr, Kyub, vagy Xerath az abszolút favorit. De Kolost ismered, őt miért mutatnám be neked, meg azért Kyubot is eléggé elmeséltem már, szóval legyen Tyr? Akárcsak a seméim nagy többsége természetesen ő is nyíltan meleg. A haja zöldre van festve, a végén pedig kék. Mivel a haja színes, szeret egyszerű fekete, szürke vagy fehér ruhákat hordani, mert így is eléggé színes. A szemei szürkék, egyébként pedig egy nagyon aranyos srác. Mindent túlpörög, sok mindenre ráfanol, imád filmeket nézni. Anime, és horror film addict. Bármennyire is legyen kis kedves, és barátságos, valamint a légynek sem tudna ártani a horror filmeket minden félelem nélkül néz végig, és a végén nyílvánit gyengének.
Lexy: Én nem tudom összeszámolni, hogy mennyi van... O.o Na, majd egyszer ha lesz egy szabad hónapom, akkor összeírom. :D Viszont, ha már így van, akkor...legyen...*gondolkodik egy órát*...Mivel rengeted focis ficem van így kéne váasztanom... Na de Darkness is többet írt le... Na akkor.
1. Az a story, aminek csak a címe van meg (92%, igen ez a cím) és az alapja. Kis "Névtelen lánykánk" egy táborban nyaral, ahol az eléggé perverz Stephan El Shaarawy is jelen van. Vond le a övetkeztetéseket! ;)
2. Egy lány, aki egy különleges iskolába kerül, névszerint Helena. Az anyja bordélyházat vezet és néha a lányának is be kell szállnia a "családi üzletbe". Több a meló, mióta a nővére Nora meglépett, de egy nap beleragad a mézes szerelembe. Átkerül egy iskolába, ahol megismerkedik rengeteg emberrel. (Köztük Tyr-rel is). Nagyjából ennyi...

8. Van deviantART-od? Ha igen, dobsz egy linket, hogy be tudjalak watcholni? *-*

Darkness: Nincsen. :P
Pepii: Már waccsolsz. Viszont ha más szeretne dobni egy waccsot - én a lámának is örülök - akkor Pepiiike.

9. Tervezgetel őszi conra menni?

Darkness: Igen tervezem ^^
Pepii: Nem tervezem, megyek. Vigyázz Hungary, jön Prussia-chan. 
Lexy: Remélem tudok menni! :D

10. Ha emlékszel rá, legutóbbi film, amit a moziban láttál?

Darkness: A Holnap Határa :33
Pepii: Én, Frankenstein
Lexy: Csontváros... Elég ritkán járok moziba...

11. Szeretsze engem? Ugye szeretsz *---*

Darkness: . Öhmm...Ja? xD
Pepii: ilu <3
Lexy: Ha te is engem, akkor megleszünk! ;)

Harmadik pont,kérdések tőlünk:

1. Mi az amire nem lennél képes? Miért? 
2. Mi a kedvenc zenekarod? 
3. Voltál már szerelmes egy tanárodba? 
4. Szereted az Attack on Titan-t? Persze, hogy szereted...
5. Játszol Leauge of Legends-zel? Ha igen, ki a kedvenc champed?
6. Ha választhatnál melyik országban élnél a legszívesebben?
7. Van testvéred? És ha igen hányan vannak? Mi a nevük?
8. Kedvenc könyvből készült filmed?
9. Ki a kedvenc íród?
10. Mi a kedvenc időtöltésed? 
11. Mi volt a legijesztőbb dolog ami veled történt? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése