2014. július 18., péntek

Tréfa

Alex:

Egy sötét helyen ébredtem. Nem volt körülöttem semmi és senki.
- Hol a fenében vagyok?
- A tudatalattidban - jött válasz a kérdésemre.
- Ez nevetséges. Mégis, hogy lennék ott?
- Egy nagyon ügyes hekatés által - szólalt meg most a hátam mögött.
- Ki vagy? - kérdeztem a fejemet kapkodva.
- Ez nagyon fájt. Nem ismered meg a hangomat?
- Bújj elő! - kiáltottam.
- Ha megteszem, kérlek ne verj képen.
- Majd meglátom - mosolyodtam el.
Néhány másodperc múlva kivilágosodott minden. A karomat a szemem elé emeltem, hogy ne vakuljak meg a hirtelen fényáradattól.
- Bocs, hogy nem szóltam előre - halottam közeledni lépteit.
- Arion?- engedtem le lassan a kezem.
- Épen és egészségesen. Gondolom most jön az a kérdés, hogy : "Te mit keresel itt?". Nos, beszélni akartam veled. És ez volt a legnyugodtabb hely.
- Háhh - nevettem el magam. - Te nem vagy normális.
- Sokan mondták már. De térjünk is a lényegre. Állj át hozzám és nem esik bántódásod.
- Fenyegetsz? - húztam fel az egyik szemöldökömet.
- Ez nem fenyegetés, inkább csak ajánlat.
- Ohh, hagyj gondolkozzam. Persze, hogy NEM! - néztem mélyen a szemébe.
- Alex, jól ismerlek már. Te szeretsz győzni. Az én oldalam a győztes oldal.
- Tévedsz. Lefogunk téged győzni - szorítottam ökölbe a kezem.
- Mindig is optimista voltál - suttogta a fülembe.
- Mássz ki az aurámból.
- Miért? Úgy tudom, hogy már szakítottatok Jake-el. Mellesleg, ami itt történik, azt csak te fogod tudni meg én - simított végig a vállamon.
- Fejezd be.
- Ha azon aggódsz, hogy terhes leszel, megnyugtatlak, hogy nem. Mivel, ez nem az eredeti tested. Az igazi tested ájultan és negyven fokos lázzal fekszik. Amíg ki nem jutsz innen.
- Először is, menj a pokolba! Másodszor, azt hiszed, hogy ez a legfőbb gondom, hogy teherbe esek? Nem szeretlek Arion - jelentettem ki komolyan.
- Értem. Még mindig őt szereted.
- Mindig is őt szerettem. És ez nem fog változni. Az, hogy most szakítottunk az nem változtat az érzéseimen - ismertem be.
- Jobb, ha most mész.
- Elküldesz a saját elmémből? Hűűű hát ez...
- Ne gúnyolódj. Visszaküldelek - szakított félbe.
- Tudod, én is ismerlek. Leplezni próbálod, azt a tényt, hogy azért engedsz vissza, mert azt akarod, hogy boldog legyek.
- Rosszul ismersz. Csak meguntam a győzködésedet. De azért még gondold át a dolgot - kacsintott egyet, majd eltűnt, én pedig felébredtem.

A következő amit láttam az Jake aggódó arca volt. Mellette pedig Kheiron és még néhányan.
- Alex! Annyira aggódtam - ölelt meg.
- Mi történt kedvesem? - kérdezte Kheiron.
- Jól vagy?- nézett rám aggódva Ryan.
- Arion történt. És megvagyok.
Arion nevének meghallásakor mindenki meglepetten nézett. Így elmeséltem nekik a történteket.
- Az a szemét! Bántott? - dühöngött Jake.
- Nem. Egyébként is mit számít ez már neked?
- Kheiron. Magunkra hagynának minket egy kicsit? - kérdezte Jake.
- Természetesen - válaszolta és a többiekkel együtt kiment a szobából.
- Figyelj. Sajnálom, hogy nem tudtam a vezetékneved. Kérlek bocsáss meg nekem! Kezdjük tiszta lappal - kezdte a bocsánatkérést én meg elnevettem magam.
- Jake! Csak húztam az agyad. A szakításunkkal megakartalak leckéztetni - vallottam be.
- Mi?!
- Nem voltál velem őszinte. Én láttam rajtad, hogy féltékeny vagy Ryanre - folytattam.
- V-Várjunk. Te tényleg csak megvicceltél?! És ezt az egészet egyedül tervelted ki? - kérdezte meglepődve.
- Pontosan. És ami azt illeti, Ryannel együtt találtuk ki. Miután elrohantam és elmentünk animét nézni. Amúgy csak, hogy tudd. Azért rosszul esett, hogy nem tudtad a teljes nevem.
- Tudom, sajnálom. És azt is, hogy nem mondtam el neked a "féltékenységemet" - rajzolt idézőjeleket a levegőbe.
- Miért raktad idézőjelbe?
- Azért, mert ez nem az a fajta féltékenység volt - magyarázta.
- Aha. Kifejtenéd?
- Nézd. Ryan meleg. És valójában nem rá voltam mérges, hanem arra, hogy vele sokkal elnézőbb vagy - ismerte be.
- Mert olyan cuki, csak rá kell nézni. - Áradoztam. - Nem tudom őt bántani.
- Igen? És én nem vagyok cuki? - hajolt hozzám közel.
- Te, szexi vagy.
- Ez a jelző se rossz - jelentette ki, majd megcsókolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése