2014. június 22., vasárnap

Újabb eltűnés

Hektor:

Megölöm Rileyt, ez már biztos. A lényeg, hogy elindult felém, de néhány másodperccel később jött Rina is.
 - Jake baszd ki, felém jön! - pánikoltam be teljesen.
 - Látom, sok sikert - veregette meg a vállamat, majd elment a többiekkel együtt. Csak Ryan maradt velem, nyilván a tesója miatt.
 - Szóval? - kérdeztem reménykedve a lánytól.
 - Elmegyek veled randizni, de egy esélyed van. Több ok miatt is, főleg azért, mert Árész gyerek vagy.
 - Rendben - egyeztem bele boldogan.
 - És mikor?
 - Mit szólnál hozzá, ha a hétvégén kérnék kikérőt Kheiróntól és elmennénk egy kalandparkos étterembe? - ajánlottam fel a szerintem kitűnő ötletet.
 - Kalandparkos étterem? - kérdezett vissza meglepődve.
 - Nem hangzik jól, mi?
 - Nem. Vagyis nem az nem csak...
 - Értelek - mosolyodtam el kedvesen - Még sose voltál ilyenen.
 - Igen, fogjuk rá. Akkor hétvégén, szia.
 - Szia - köszöntem vissza.
 - Na, Romeo. Boldog vagy? - kérdezte Ryan vigyorogva.
 - Veszettül az vagyok.
 - Nincs mit - nézett rám Riley .
 - Nem tudom eldönteni, hogy megköszönjem-e. Mivel a szívbajt hoztad rám, amikor Rina is elindult veled. De beszéltél vele és egyáltalán kommunikálni tudtunk, köszi.
 - Elég lett volna egy köszi is. Nekem nem kell a hegyi beszéd - magyarázta hűvösen.
 - Mindegy. Jól alakult, az a lényeg.
 - Ja, viszont mi léptünk vissza a kabinba - intettek oda nekem.
 - Ez jó ötlet. Asszem' én is megyek. - Tévedtem, rossz ötlet volt, mert amint beléptem...
 - HEKTOR! - halottam meg a nevemet hirtelen.
 - Ööö... Alex?
 - Te most komolyan kiakarod nyíratni magadat? - kérdezte idegesen. Én csak megráztam a fejem.
 - Akkor meg mi a francért... - kezdett bele, de abbahagyta.
 - Mi az?
 - AUSTIN! - fordult az említett felé.
 - Jó, én voltam. Bocs Hektor, hogy rád fogtam.
 - Valaki elárulná, hogy mi folyik itt és Austin miért kér bocsánatot? - értetlenkedtem tovább.
 - Valaki, lyukakat égetett a kedvenc pólómra, egy olyan üzenetet hagyva maga után , hogy " Ez így szexibb. ~ Hektor. " De most már tudjuk, hogy Austin volt - magyarázta Alex dühösen.
 - Nyírd ki!
 - Nem kell kétszer mondanod, de amúgy is terveztem - mosolyodott el és a srác felé igyekezett.
 - Ne, várj! Bármit megteszek.
 - Bármit? - kérdeztem szemöldökömet felhúzva.
 - Óh, ne már, Hektor. Már tökre elképzeltem, ahogy...
 - Inkább ne folytasd, kérlek. Nem akarom, hogy felforduljon a gyomrom - vágott közbe Klió.
 - Jól van, rendben. De csak most az egyszer - válaszolt vissza szokatlanul jó fej hangon.
 - Hé! Klióval miért vagy ennyire elnéző? - kérdeztem felháborodva.
 - Lássuk csak...mert mondjuk ő mindig hallgat rám, nem csinál olyan idióta dolgokat mint ti, és még sorolhatnám.
 - Ez igazságtalan - motyogtunk egyszerre a fiúkkal  az orrunk alá.
 - Ilyen az élet - rántotta meg a vállát.
 - Egy pillanat! Hol van Austin? -  néztem körbe a szobában, de sehol sem láttam.
 - Úgy néz ki, hogy megszökött - szólalt meg Klió elvékonyodott hangon. Alexre néztem, néhány másodpercig elgondolkodva bámult maga elé, majd megszólalt.
 - A rohadt életbe!
 - Mire jöttél rá? - kérdeztem.
 - Gyere velem! - ragadta meg a karomat és kirángatott.
 - Hová sietünk? Majd visszajön, nem?
 - Nem fog. Mostanában tűnnek el a táborlakók nem vetted még észre? Az egyik Nemeszisz gyerek is eltűnt - mesélte a történteket.
 - Átállnak Arionhoz.
 - Na végre, hogy rájöttél - mondta gúnyosan, majd hirtelen megtorpant.
 - Mi van? - kérdeztem rosszat sejtve.
 - Úgy néz ki, hogy elkéstünk - mutatott a lábnyomokra, amik már a táboron kívül voltak. - Szólnunk kell Kheirónnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése