2014. június 2., hétfő

Testvérek vagy szeretők?

Three Days Grace - I Hate Everything About You

Kim:

 - Óóóóó, Kiiiiiim! - hallottam egy idegesítő hangot álmomban.
  Nem, nem, nem, olyan nincs, hogy még aludni sem hagy!
 - Nem tudok aludni, pedig hajnali 2 van - súgta.
 - Az nem az én bajom - fordultam át a másik oldalamra.
 - Megint veled akarok aludni!
  Megpróbált beljebb tolni, hogy mellém férkőzhessen, de szerencsémre ez nem nagyon sikerült neki.
  Viszont, ha már az az idióta Keith felkeltett, akkor bemutatkozom. Kim Morgen vagyok, Niké lánya. Unalmas külső, azaz szőkésbarna haj és barnás szem. Nemrégen lettem (hazai) időszámítás szerint nagykorú. Értsd: Londonban születtem és ott 18-tól vagy felnőtt. Ebben az a jó, hogy többet nem kell suttyomban innom, na meg senki nem szól be, ha dohányzom. A rossz, hogy Keith azóta napi egyszer minimum kimondja a "Boldog Szülinapot" szlogent. Ez az átok, ami engem sújt. Csak ketten vagyunk Niké gyerekek. Úgy látszik, hogy kisisten anyám nem szereti a halandókat. Azthiszem a bátyám már kifejtette, hogy anya egy KISISTEN!!! Akármit mond, az marad. Jah, hogy még nem volt szerncsétek hozzá? Akkor sok sikert!
  Attól függetlenül, hogy Keith szerelme a Jack Daniel's, én -akármit hazudik- a Hubertus híve maradok. Viszont sose keverem, mint a féltesóm... Várjunk csak. Biztos az ivási szokásaimról akartok hallani? Szerintem sem, de ha már kitértünk erre, akkor megsúgom, hogy csak -saját- csavart cigit szívok és nálam nincs olyan, hogy "minimum".
  Mázlim van ebből a szempontból a tesómmal, mivel neki is mindig van dugi pia az ágya alatt. Persze nekem is! Van, hogy bezárunk ajtót-ablakot egy teljes napra és iszunk, meg dohányzunk. Olyankor vágni lehet bent a füstöt. Lehet, hogy csak ketten vagyunk, de olyan belülről a bungallónk, mintha vagy százan élnének ott. Kivétel, ha ellenőrzés van. Akkor bármilyen szar állapotban van a szobánk, mindig tiszta lesz. Egy titkunk van: Nyertesnek születtünk. Ez meg is látszik azon, hogy mindig miénk a legtisztább bungalló.
  Persze vannak hátrányai is a "ketten élésnek". Például senki nem tudja elmondani, mit csináltunk egy átbulizott éjszakán. Bár van egy olyan sejtésem, hogy abban a faházban már minden történt. Igen, MINDEN!
  Lehet, hogy Keith a tesóm, de 1: csak féltestvér, 2: nincs DNS-ünk. Meg alapból Keith Rileyba szerelmes. (zárójelesen megjegyzem, Sok sikert Keith!)
  Nekem nem sok sikerem van a fiúknál, bár nem is nagyon érdekelnek. Van egy Hekatés srác. Revenge olyan, mint egy pióca. Miatta nem merek már egyedül sétálni, mert mindig megtalál. Mindig Keith-szel sétálok. Viszont hagyjuk az én szerelmi életem.
  Még mindig Keith-szel hadakoztam, mert nem verte ki a fejéből, hogy megszerzi az ágyam nagyobb részét, abból a célból, hogy velem aludjon.
 - Kééérleeek, Kim - nyomott egy puszit az arcomra.
 - Feküdj a saját ágyadra! - Töröltem le az arcomról a nyálas nyomot.
 - Van egy üveg Hubim* - mondta ki a varázsszót, mire rádobtam a takaróm kis részét.
 - Köszi - bújt a hátamhoz, viszont úgy tűni ez neki nem elég, mert fogta és bemászott a fal és a közöttem lévő részbe. Lábát beerőszakolta az én lábaim közé, aztán az állát a fejem búbjára hajtotta.
 - Szeretem, hogy kisebb vagy nálam - ölelt át. Morogtam egyet, ami annyit tesz: "Én nem!"
 Most úgy nézhettünk ki, mint egy kígyó és a prédája. Éreztem magamon, hogy eluralkodik rajtam a fáradtság, aludni akartam. Keith viszont nem így gondolta. Egyre több puszit adott a fejemre, onnan pedig lejjebb haladta az arcomra, majd a számnál megpihent a szája.
 - Elhitted, hogy hagylak aludni - vigyorgott és megcsókolt.
  Ti szentséges szűz istennőim. Ha egész véletlen, egyszer úgy döntötök, hogy valamilyen okból kifolyólag már nem akartok eleget tenni az eskütöknek és nem lesztek többé szüzek, akkor hívjátok Keith-t. Ő aztán tudja a módját annak, hogyan kergessen az őrületbe csak a nyelvével.
 - Szóval megint kellek? - néztem a szemeibe pimaszul.
 - Te mindig kellesz! - Húzta végig nyelvét az államon, amitől felnyögtem.
 - Egyefene - fordítottam a helyzetünkön.
 - Hogy is van? - gondolkodott el egy pillanatra. - "Csak 17 volt, ha érted mire gondolok!" Ezt át kéne írni, hogy stimmeljen rád. Csak 16 voltál, ha érted mire gondolok - vigyorgott, mire a bordáiba könyököltem.
 - Áucs - vonta össze a szemöldökét és bosszúból beleharapott az alsó ajkamba.
  Mielőtt tovább mehettünk volna, még súgott egy mondatot:
 - Boldog szülinapot, Kim!
  Aztán onnan folytattuk, ahol abba hagytuk. Na igen, így kezdődik egy szokásos nap a Niké Bungallóban.

*Hubim - Hubertus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése